nedelja, 20. maj 2012

20 maj 2012 - Moj osebni horoskop

Aspekti za danes:
Uran(t) sekstil Sonce (n)
Sonce(t) sekstil Mars (n)

Sonce(t) trigon ASC (n)

Tretji aspekt je najmočnejši, čeprav so sončni aspekti kratkotrajni.
Aspekt pove, da bom imela več energije kot običajno in da bom bolj vitalna in da si bom bolj želela biti v centru oziroma središču dogajanja. Pokaže na večjo skrb za lasten videz. Sonce le še bolj osvetli in ozavesti pomen ASC.

Prvi aspekt je bolj dolgotrajen. V mojem primeru je močan, ker je močan tudi Uran. Pomeni, da bom imela izvirne in originalne ideje, ravno tako pa bom bolj nepredvidljiva kot običajno.  Lahko začnem nekaj čisto novega ali končam kako stvar, kar tako, nenapovedano. Pozitivni Uran daje  nepričakovane, včasih tudi šokantne spremembe, vendar sekstil ni tako močan kot konjunkcija ali trigon, zato njegov učinek ne bo tako izrazit in viden.

Drugi aspekt je kratkotrajen in šibak. Nakazuje pa na veliko fizično moč oziroma delo.

In če sedaj naredim povzetek preteklih dni, bi lahko rekla, da je vse res. Taka, manjša sprememba je ta, da se je začelo delati na hiši (streha, fasada), zato je vse videti nekoliko drugače, ravno tako pa je tudi urnik drugačen, kot je bil prej (Uran (t) sekstil Sonce (n)).

Zadnji mesec je stalno treba nekaj pospravljati in delati, posebej zvečer. Jaz si to razlagam kot Mars v Devici. Mars se namreč v Devici nahaja že nekaj časa in se tudi še nekaj časa bo, zato ker je bil v njej retrograden. Jaz pa imam v Devici Luno. Devici je znamenje dela, rutine, natančnosti, skrbnosti, urejenosti itd., sama pa je skromna in ne zahteva veliko v zameno.

Včeraj je bil še posebej delaven dan (Sonce (t) sekstil Mars (n)). Cel dan sem nekaj delala, tako da sem bila proti večeru že zelo utrujena in sem se ob 10h zvečer komaj spravila stuširat.

Sonce (t) trigon ASC (n), kaj pa vem, videti je neko povezavo s tujino, ker je tranzitno sonce iz 9 hiše, ki pomeni tujino. Ja, sej res, začela sem aktivno Twitati. Ja, očitno se vidi neka potreba po "pozornosti".  Twitati sem začela šele nedavno, Sonce pa danes prehaja v Dvojčka (vladar komunikacijskih medijev), zato očitno tudi to ni noben slučaj :)

 Venera je še vedno v 8. hiši - o partnerju ni nobenega sledu.

Ravnokar sem dobila preblisk. Uran (t) sekstil Sonce(n). Ja itak, zato pa so moja pisanja rahlo šokantna, neobičajna, ekstravagantna,... :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Retrogradna Venera v Levu od 23. jul. - 4. sept.2023

 Letos je po dolgih letih Venera v celoti retrogradna v dramatičnem in bleščečem levu. Prvič v več kot zadnjih 100 letih. Venera se na sploš...